šta označava vrijednost x?

skyactiv-x

x = fak­t­or koji čini raz­liku

Skyactiv-X je motor koji mijenja sve. Naši inovativni inženjeri uspjeli su postići ono što još niko do sada nije. Skyactiv-X sagorijeva benzin na učinkovitiji način zahvaljujući kombinaciji kompresijskog i paljenja svjećicom (SPCCI). Razvija se više snage, ali uz manju količinu štetnih emisija. Pritom se koristi manje goriva nego kod  konvencionalnog benzinskog motora, što omogućuje učinkovitiju vožnju bez ikakvih kompromisa.

snaga

132 KW (180 KS)*

Doživite uzbudljive performanse

efikasnost

4,3 L/100 KM*

Vozite se dalje sa jednim rezervoarom goriva uz impresivno nisku potrošnju.

emisije

96 G/km CO2*

Zahvaljujući niskim emisijama vozite se čiste savjesti

snaga

132 KW (180 KS)*

Doživite uzbudljive performanse

efikasnost

4,3 L/100 KM*

Vozite se dalje sa jednim rezervoarom goriva uz impresivno nisku potrošnju.

emisije

96 G/km CO2*

Zahvaljujući niskim emisijama vozite se čiste savjesti

kako radi

Skyactiv-X koristi jedinstvenu Mazda tehnologiju koja je kombinacija kompresijskog i paljenja kontroliranog svjećicom (SPCCI).

spcci

SPCCI kombinira učinkovitost i nisku potrošnju goriva svojstvenu dizelskim motorima sa snagom i lakoćom postizanja visokog broja obrtaja tipičnih za benzinske motore. Motor se glatko i neprimjetno prebacuje iz načina rada konvencionalnog paljenja svjećicom u način rada kompresijskog paljenja pri kojem se komprimira siromašna smjesa goriva i zraka, što omogućuje učinkovitije sagorijevanje. Najbolje od oba svijeta

na­jbolje od dizel­skog i ben­z­in­skog mo­tora u jed­nom

Skyactiv-X je snažan benzinski motor s odličnim ubrzanjem koji štedljivo troši gorivo poput dizelskog motora. Odzivan je, učinkovit i ekološki prihvatljiv.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA – SKYACTIV-X

šta je skyactiv-x?

Skyactiv-X je naš revolucionarni, novi benzinski motor koji razvija više snage uz manje emisije. Vožnja je zabavnija s manje goriva.

kako radi?

Skyactiv-X koristi Mazdinu patentiranu tehnologiju koju nazivamo kompresijsko paljenje kontrolirano uz pomoć svjećice (SPCCI). Izuzetno siromašna smjesa goriva i zraka komprimirana je na vrlo visok pritisak. Iskra zapali vrlo malu, dovoljno bogatu količinu smjese, čime se dalje povećava temperatura i pritisak u cilindru te posljedično zapali ostatak smjese pod pritiskom (kao kod dizel motora). Gorivo sagorijeva brže i potpunije pa se tako postižu bolje performanse i manje emisija nego kod konvencionalnog motora.

Kako takav motor možete štediti više goriva, a proizvoditi više snage?

Odgovor na to pitanje jest zrak. Konvencionalni benzinski motor miješa zrak i gorivo u omjeru 14,7:1, dok motor Skyactiv-X koristi izuzetno siromašnu smjesu u omjeru do 40:1 u načinu rada SPCCI. Više zraka, manje goriva rezultira manjom potrošnjom i većom snagom.

Trebam li promijeniti način vožnje kako bih iz motora izvukao/la ono najbolje?

Ne. Motor Skyactiv-X osmišljen je za rad u stvarnim uvjetima, a ne za laboratorijska ispitivanja. Većinu vremena motor će raditi u načinu rada SPCCI kako bi se postigla maksimalna učinkovitost, ali kada iz njega želite izvući najviše snage, motor će se neprimjetno prebaciti u uobičajeni način rada paljenja svjećicom koji osigurava uzbudljive performanse kroz snažna ubrzanja.

Ima li motor Skyactiv-X turbopunjač?

Ne, ali ima mali kompresor, zapravo ventilator, koje motoru dobavalja više zraka kada radi u načinu rada SPCCI. To što nema turbopunjač znači da nema kašnjenja odziva na gas, već ćete doživjeti intuitivni nalet snage sve od najnižih do najviših brojeva obrtaja.

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA – MAZDA M HIBRID

šta je mazda m hibrid?

To je tehnologija blagog (mild) hibrida. Koristi integrirani elektropokretač-generator (ISG) za regeneraciju energije koja se obično gubi tokom usporavanja i kočenja te je pohranjuje u posebnu bateriju za napajanje električnih sistema automobila, čime se smanjuje opterećenje motora i štedi gorivo.

kako radi?

Tokom usporavanja integrirani elektropokretač-generator generira električnu energiju koja se skladišti u 24-voltnoj bateriji. Ta električna energija koristi se u mnoge svrhe, uključujući pokretanje motora i podrške prilikom pokretanja vozila s mjesta. Može napajati i električne sisteme automobila.

Moram li voziti drugačije?

To uopće nije potrebno, ali primijetit ćete da će vožnja biti uglađenija. Pokretanje vozila s mjesta lakše je uz pomoć električnog motora, a kada mijenjate stepen prenosa, motor također daje poticaj, pa je i ta promjena mekša.

da li moram vozilo da punim električnom energijom?

Ne. Baterija se puni tokom vožnje, ali samo kada usporavate. Znači da nikada ne uzima energiju iz motora.

Je li cijena veća?

Ne. Mazda M Hybrid dio je serijske opreme na modelima Mazda3 i Mazda CX-30 s benzinskim motorima, uključujući vozila s motorima Skyactiv-X.

potpuno nova mazda cx-30

Mazda CX-30 prvi je kompaktni SUV s revolucionarnim motorom Skyactiv-X. Ima mjesta za cijelu porodicu, ali još uvijek zadovoljava sve vozačeve potrebe i želje. Mazda CX-30 jedinstveno je vozilo.

mazda3

Mazda3 hatchback od sada je dostupna s revolucionarnim motorom Skyactiv-X. Vožnja je sada još zabavnija uz bolje performanse, dodatnu uštedu goriva i ekološke performanse bez kompromisa.

Vrijedi za Mazdu3 Sedan sa 16-inčnim točkovima i ručnim mjenjačem sa 6 stepeni prenosa. Referentne vrijednosti su kombinirane vrijednosti. Navedene vrijednosti odnose se na podatke NEDC-a određene u skladu s Provedbenom uredbom (EU) 1153/2017.)