nasljeđe

budućnost proizlazi iz prošlosti

izazivački duh

Mazda i Hiroshima su nerazdvojne. Snažno smo povezani s našim rodnim mjestom Hiroshimom. To mjesto spaja istoriju, upornost, kako od manje napraviti više – sve ono što nas čini takvima kakvi jesmo. Odrasli smo sa stavom „mi to možemo”. Nije iznenađujuće da se naš odvažni duh može povezati s istorijom Hiroshime koja se suočava sa svim preprekama.

1967

nastanak rotacijskog motora

Godine 1967. konačno smo uspjeli napraviti iskorak s kultnim automobilom Cosmo Sport s rotacijskim motorom koji se danas smatra klasičnim automobilom. Cosmo je otvorio novo poglavlje u istoriji automobila i smatra se simbolom Mazdinog duha neumornog savladavanja izazova. Kada se 1963. predsjednik kompanije Mazda Tsuneji Matsuda provozao prototipom na tokijskom sajmu automobila izazvao je silno oduševljenje. To je bio automobil koji je zaslužio svaku pohvalu – „automobil koji ne vozi, već leti”.

predstavljanje kultnog roadstera

Mazda MX-5 Miata. 1980. novi su propisi obeshrabrili proizvođače lakih sportskih automobila. Smatrali su da će automobili biti prespori i preteški. Kenichi Yamamoto iz Mazde i njegov tim nisu se složili s tim. Nikad nisu prezali od inovacija kojima bi postigli Jinba Ittai, osjećaj jedinstva s automobilom. Tako su izradili spretni roadster koji je užitak voziti. Danas se cestama vozi više od milion modela Miata.

1991

pobjednik le mansa

Mazda 787B. Svijet je bio svjedok Mazdinoj odlučnosti kad smo pobijedili na 24-satnoj utrci Le Mans i postali prvi proizvođač japanskih automobila s pobjedom na toj utrci i prvi s pobjedom u automobilu s rotacijskim motorom. Prvi smo put učestvovali 1979. pa onda svake godine od 1981. do 1991. i pobijedili iz 13. pokušaja.

2003

novi početak za rotacijski motor

Mazda RX-8. Mazdini odvažni inženjeri neumorno su radili na razvoju laganog rotacijskog motora s učinkovitom potrošnjom goriva i predstavili ga u kultnom automobilu RX-8 s četvera vrata i četiri sjedišta. Iste godine predstavili smo RX-8 Hydrogen RE, prvi automobil u svijetu s rotacijskim motorom s pogonom na vodonik.

1967

nastanak rotacijskog motora

Godine 1967. konačno smo uspjeli napraviti iskorak s kultnim automobilom Cosmo Sport s rotacijskim motorom koji se danas smatra klasičnim automobilom. Cosmo je otvorio novo poglavlje u istoriji automobila i smatra se simbolom Mazdinog duha neumornog savladavanja izazova. Kada se 1963. predsjednik kompanije Mazda Tsuneji Matsuda provozao prototipom na tokijskom sajmu automobila izazvao je silno oduševljenje. To je bio automobil koji je zaslužio svaku pohvalu – „automobil koji ne vozi, već leti”.

predstavljanje kultnog roadstera

Mazda MX-5 Miata. 1980. novi su propisi obeshrabrili proizvođače lakih sportskih automobila. Smatrali su da će automobili biti prespori i preteški. Kenichi Yamamoto iz Mazde i njegov tim nisu se složili s tim. Nikad nisu prezali od inovacija kojima bi postigli Jinba Ittai, osjećaj jedinstva s automobilom. Tako su izradili spretni roadster koji je užitak voziti. Danas se cestama vozi više od milion modela Miata.

1991

pobjednik le mansa

Mazda 787B. Svijet je bio svjedok Mazdinoj odlučnosti kad smo pobijedili na 24-satnoj utrci Le Mans i postali prvi proizvođač japanskih automobila s pobjedom na toj utrci i prvi s pobjedom u automobilu s rotacijskim motorom. Prvi smo put učestvovali 1979. pa onda svake godine od 1981. do 1991. i pobijedili iz 13. pokušaja.

2003

novi početak za rotacijski motor

Mazda RX-8. Mazdini odvažni inženjeri neumorno su radili na razvoju laganog rotacijskog motora s učinkovitom potrošnjom goriva i predstavili ga u kultnom automobilu RX-8 s četvera vrata i četiri sjedišta. Iste godine predstavili smo RX-8 Hydrogen RE, prvi automobil u svijetu s rotacijskim motorom s pogonom na vodonik.

gdje smo sad?

Nadahnuti odvažnim duhom koji živi i diše kroz Mazdinu prošlost i sadašnjost pomičemo granice da bismo vam omogućili užitak u vožnji Jinba Ittai. Inovativni motori i tehnologija Skyactiv pružaju nevjerovatnu učinkovitost s odličnim performansama.

tehnologija skyactiv

performanse i učinkovitost bez kompromisa

Naši inženjeri ne smatraju da biste vi kao vozač trebali žrtvovati ekonomičnu potrošnju goriva za uzbudljive performanse. Pronašli su način da postignu oboje i tako ponovno dokazali da upornost i inovacije mogu prevladati svaku prepreku na putu. Njihov odgovor je tehnologija Skyactiv.

istražite

sve je moguće

U Mazdi vjerujemo u ostvarenje svega o čemu maštamo. Upotrebljavamo tehnologije sljedeće generacije, npr. revolucionarni motor Skyactiv-X, da bismo omogućili uzbudljiviju i zabavniju vožnju.

otkrijte našu viziju

mazda vision coupe

dizajn sljedeće generacije

Istraživanjem potencijala i pravca budućnosti kojim bi krenuli Mazda automobili pomoću dizajna Kodo dizajnirali smo coupe s četiri vrata, opuštajućom unutrašnjosti i sportskom siluetom prožet profinjenošću i elegancijom.

doživljaj
mazda mx-5

ostavit će vas bez daha

Sjedite za upravljač kultnog roadstera i osjetite trenutnu vezu Jinba Ittai, vezu koju osjećate s automobilom poput konja i jahača. Dio je svake Mazde, prethodne, sadašnje i buduće.

istražite