USLUGE

 

Održavati vozilo je važno, no ponekad je teško zapamtiti kada je vrijeme za servis. Aplikacija MyMazda pomaže vam držati se preporučenog rasporeda za održavanje pomoću podsjetnika. Ovaj odjeljak s čestim pitanjima uključuje informacije o pomoći na cesti i najbližim Mazdinim partnerima.

 

POVIJEST SERVISIRANJA  MAZDA PARTNERI  POMOĆ NA CESTI

GDJE MOGU PRONAĆI POVIJEST SERVISIRANJA?

U glavnom izborniku odaberite „Održavanje“ i zatim „Povijest servisiranja". Ovdje možete pregledati ili preuzeti informacije o svim prethodnim servisima.

 

POVIJEST SERVISIRANJA

Zašto moja povijest servisiranja nije ažurirana unatoč današnjem servisu?

Unosi u povijest servisiranja obično se ažuriraju 24 sata nakon dovršetka servisa. Ako se unutar tog vremenskog razdoblja povijest servisiranja ne prikazuje ili nije ažurirana, obratite se servisu ili timu službe za korisnike na e-mail info@mazda.hr 

Što je kontrolni popis u PDF obliku i kako ga mogu preuzeti?

Tijekom određenih servisa pri preferiranom Mazdinom partneru djelatnici će zabilježiti informacije o općem stanju vozila i sve nalaze u vezi s vozilom na namjenski kontrolni popis u PDF obliku. U odjeljku „povijest servisiranja“ kliknite na ikonu za preuzimanje kako biste otvorili namjenski kontrolni popis u PDF obliku, čime ćete otvoriti PDF čitač na svom pametnom telefonu/tabletu.

Kako mogu saznati je li potrebno zamijeniti neke dijelove?

Ako ste mijenjali neke dijelove, a status se još uvijek prikazuje kao „Otvoreno“, ili ako imate bilo kakvih drugih pitanja o ovom, preporučujemo vam da se obratite Mazda partneru koji je izvršio posljednji servis.

Gdje mogu pronaći povijest servisiranja?

U glavnom izborniku odaberite vozilo i zatim „Povijest servisiranja". Ovdje možete pregledati ili preuzeti informacije o svim prethodnim servisima.

KADA MORAM OBAVITI SLJEDEĆI SERVIS?

Automobili s uslugom MyMazda: svjetlo indikatora u obliku ključa zasvijetlit će 1.000 km ili 15 dana prije potrebnog servisa. Za sve automobile:

• U glavnom izborniku odaberite vozilo.

• Odaberite opciju „Održavanje“.

• Informacije možete pronaći pod opcijom „Raspored održavanja“.

MOGU LI ZATRAŽITI SERVIS?

Određenog Mazda partnera možete pronaći pomoću tražilice partnera ili klikom na „PETRAGA MAZDA PARTNERA“ na glavnom zaslonu, ili na glavnom zaslonu odaberite vozilo, kliknite na  „Raspored održavanja“ i zatim na gumb "ZATRAŽI SERVIS". Servis možete zatražiti i tako da kliknete na preferiranog Mazdinog partnera.

KAKO MOGU ZATRAŽITI SERVIS?

Određenog partnera možete potražitii putem tražilice "Pretragaa Mazda patnera" ili klikom na kartu na glavnom zaslonu, ili na glavnom zaslonu pod opcijom „My Mazda" zatim "Moj Mazda partner". Servis možete zatražiti i tako da kliknete na preferiranog Mazdinog partnera.

Mazda Partneri

Kako mogu pronaći najbližeg Mazda partnera?

• Kako biste pronašli najbližeg Mazda partnera, kliknite na "PRETRAGA MAZDA PARTNERA" i upotrijebite svoju trenutačnu lokaciju 
• Ako vam je draže, možete pretraživati pomoću naziva lokacije ili naziva Mazda partnera putem odgovarajućih polja za pretraživanje.
• U glavnom izborniku dodirnite ikonicu "Oznake na karti" u gornjm desnom uglu i prikazati će se vaš zadnji servisni partner.

AKO ŽELIM OTIĆI DRUGOM MAZDA PARTNERU, A NE UOBIČAJENOM, KAKO MOGU PRIJE TOGA PROVJERITI KOJE USLUGE NUDI?

Pogledajte pod „Mazda partneri“ i pregledajte popis usluga koje nudi svaki pojedinačni Mazda partner.

KAKO MOGU PRONAĆI NAJBLIŽEG PARTNERA?

• Kako biste pronašli najbližeg Mazda partnera, upotrijebite svoju trenutačnu lokaciju.
• Ako vam je draže, možete pretraživati pomoću naziva lokacije ili naziva partnera putem odgovarajućih polja za pretraživanje.
• U glavnom izborniku odaberite „MyMazda“ i dodirnite „Moj Mazda Partner“  za zadnjeg servisnog partnera.

POMOĆ NA CESTI

Kako mogu nazvati pomoć na cesti?

  • Otvorite glavni izbornik i odaberite „MES“.
  • Kliknite na "NAZOVITE POMOĆ NA CESTI"
  • Poziv će biti preusmjeren.


Napomena: ako nazovete pomoć na cesti iz druge države, mogli bi nastati dodatni troškovi poziva.

Kako da operateru objasnim gdje se nalazim kad mi je potrebna pomoć?

Putem poziva morate obavijestiti pomoć na cesti o pojedinostima svoje lokacije. U slučaju nezgode će pojedinosti vaše adrese biti poslane operateru.

Ako se nalazite u inozemstvu, nazovite izravno našu pomoć na broj telefona +43 1 525 036 225

KAKO MOGU POZVATI POMOĆ NA CESTI?

• U glavnom izborniku odaberite vozilo.

• Ispod automobila odaberite „MES". Prikazat će se adresa vaše trenutačne lokacije kako biste mogli obavijestiti tim za pomoć na cesti kada ih nazovete (pobrinite se da postavke lokacije telefona budu uključene za prikaz adrese vaše trenutačne lokacije).

• Kako ih možete nazvati: bit će prikazani telefonski broj za kontakt ili gumb za poziv kako biste pomoć mogli pozvati direktno.


Napomena: ako pomoć na cesti nazovete iz druge države, mogli bi nastati dodatni troškovi. Za više pojedinosti provjerite sa svojim operaterom za mobilne usluge.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.