i-ACTIVSENSE

Brinemo o vašoj sigurnosti, kako biste mogli uživati u vožnji

 

Naše inteligentne sigurnosne tehnologije i-ACTIVSENSE osmišljene su kako biste imali potpuno samopouzdanje pri vožnji. Pomažu vozaču u prepoznavanju potencijalnih opasnosti, izbjegavanju sudara gdje je to moguće i ublažavanju posljedica nesreća gdje ih nije moguće izbjeći; to je još jedan način na koji Mazda povezuje vozača s automobilom pomoću filozofije Jinba Ittai.

INTELIGENTNI SUSTAV KOČENJA U GRADSKOJ VOŽNJI S PREPOZNAVANJEM PROMETNIH ZNAKOVA*

Riješite se stresa pri gradskoj vožnji pomoću sustava SCBS. Ugrađeni osjetnici stalno nadgledaju udaljenost i brzinu primicanja preprekama ispred vas i mogu pripremiti kočnice za zaustavljanje vozila u hitnim slučajevima. SCBS ima funkciju prepoznavanja pješaka, prošireno područje otkrivanja kamere, poboljšano područje operativne brzine i maksimalnu brzinu pri kojoj je podržano izbjegavanje sudara. SCBS ima i funkciju prepoznavanja prometnih znakova zahvaljujući kojoj se automatski otkrivaju ograničenja brzine, znakovi zabrane ulaska i mjesta gdje zabrana prestaje tijekom vožnje. Aktivni vozački zaslon, kao i prikaz navigacije** obavještava vas vizualnim i zvučnim upozorenjem ako prekoračite ograničenje brzine.

 

*nije dostupno na svim modelima

**dodatna oprema

PRILAGODLJIVA LED PREDNJA SVJETLA S REŽIMOM ZA AUTOCESTU

Mazdina prilagodljiva led prednja svjetla (eng. Adaptive LED Headlights, ALH) razvijena su kao odgovor na potragu za idealnom vidljivošću tijekom noćne vožnje. Zahvaljujući ALH-u, zajedno sa suvozačem i putnicima možete uživati u sigurnoj i bezbrižnoj vožnji. Tri su jedinstvene funkcije: duga svjetla, koja ne zasljepljuju druge vozače, otkrivaju položaj vozila ispred vas ili vozila koje vam se približava i isključuju dijelove LED svjetala. Zahvaljujući širokim kratkim svjetlima, osigurava se osvjetljenje šireg područja s obje strane ceste LED svjetlima kako bi se osvijetlila križanja i skretanja. U režimu za autocestu povećava se vidljivost u daljini povećavanjem optičke osi prednjeg svjetla prilikom vožnje pri brzinama dopuštenima na autocesti.

TEHNOLOGIJA PRAĆENJA POZORNOSTI VOZAČA DAA

Tehnologija praćenja pozornosti vozača (eng. Driver Attention Alert, DAA) osmišljena je tako da prepozna promjene u vašem načinu vožnje koje izaziva umor. Ona stalno nadzire vaš način vožnje i, ako postanete umorni, prikazuje ikonu upozorenja izravno u ravnini vaših očiju te vam na taj način povremeno predlaže odmor. To se čini vizualnim i zvučnim upozorenjima. Osmišljena radi smanjenja nesreća koje uzrokuje nepažnja zbog umora, tehnologija počinje „učiti“ o vašim navikama pri brzinama većima od 65 km/hnadzirući kut upravljača i brzinu vozila, pa to kombinira s informacijama kamere koja otkriva predmete ispred sebe. 

SUSTAV ZADRŽAVANJA VOZILA U VOZNOM TRAKU I SUSTAV UPOZORENJA ZA NAPUŠTANJE PROMETNOG TRAKA

Pri brzinama većima od 60 km/h sustav zadržavanja vozila u voznom traku (eng. Lane-Keep Assist, LAS) koristi se kamerom koja otkriva predmete ispred sebe radi nadzora oznaka na cesti; tako vozaču pomaže pri upravljanju automobilom olakšavajući mu okretanje upravljača, zatim vibriranjem upravljača ili zvučnim upozoravanjem.


Mazdin sustav upozorenja za napuštanje prometnog traka (LDWS) otkriva linije na površini ceste i upozorava vas na neželjeno krivudanje. Ako je prestrojavanje popraćeno aktiviranjem pokazivača smjera ili ubrzanjem, sustav prepoznaje tu radnju kao namjernu i ne aktivira zvučni alarm.

NAPREDNI NADZOR MRTVOG KUTA SA STRAŽNJIM UPOZORENJIMA ZA BOČNI PROMET

U sustavu nadzora mrtvog kuta sa stražnjim upozorenjima za bočni promet (eng Advanced Blind Spot Monitoring with Rear Cross-Traffic Alert, ABSM s RCTA) rabi se radarski osjetnik milimetarske valne dužine radi nadgledanja područja mrtvog kuta bočno i straga, uz pomoć kojega vas sustav upozorava na vozila koja se približavaju kad se prestrojavate. Sustav funkcionira na brzinama većima od 30 km/h. Ako uključite pokazivač smjera kada sustav otkrije vozila koja se približavaju straga, upozorava vas bljeskanjem pokazivača na odgovarajućem retrovizoru i zvučnim signalom. U sustavu se rabi isti osjetnik i za funkciju RCTA, pomoću kojega se nadzire područje oko automobila pri vožnji unatrag, pa dobivate upozorenje kada sustav otkrije vozila koja se približavaju s bočne strane.

SUSTAV POMOĆI PRI POKRETANJU MOTORA NA UZBRDICI HLA

Mazdin sustav pomoći pri pokretanju motora na uzbrdici (eng. Hill Launch Assist, HLA) automatski se pokreće na uzbrdici da biste mogli nesmetano i sigurno pokrenuti motor bez nekog posebnog truda. Kada pokrećete motor na uzbrdici, zahvaljujući ovoj funkciji zadržava se automatska kočnica radi sprečavanja klizanja automobila unatrag kad pomaknete nogu s kočnice na papučicu gasa. Na blagim uzbrdicama automatska se kočnica zaustavlja odmah čim pritisnite papučicu gasa radi brzog i nesmetanog pokretanja motora.

MAZDIN RADARSKI TEMPOMAT MRCC

Mazdin radarski tempomat (eng. Mazda Radar Cruise Control, MRCC) omogućuje vam postavljanje brzine automobila i održavanje te brzine bez uporabe papučice gasa. Sustav rabi radarski osjetnik milimetarske valne dužine na prednjoj rešetki vozila radi nadgledanja i procjene relativne brzine i udaljenosti od vozila ispred vas i prilagođava brzinu kako bi održao siguran razmak. Stoga zahvaljujući MRCC-u duge vožnje nisu toliko naporne i možete se usredotočiti na zabavu.

DRIVE TOGETHER

Doživite snagu filozofije „Jinba Ittai” na vlastitoj koži. Provjerite ponudu modela, potražite Mazda partnera ili rezervirajte probnu vožnju.

Jedinstvo automobila i vozača

Drive Together

Jedinstvo automobila i vozača

Saznajte više

Dizajn

Čisti užitak u vožnji

Saznajte više
Konfigurirajte svoju idealnu Mazdu

Konfigurator

Konfigurirajte svoju idealnu Mazdu

Saznajte više
Probudite vozača u sebi

Mazda MX-5 RF

Probudite vozača u sebi

Saznajte više

Prikazani modeli, boje i određeni elementi unutrašnje i vanjske opreme mogu se razlikovati od modelima namijenjenim hrvatskom tržištu.

Login